BAAS KWEKERIJ

Re-branding
De kracht van puur tuin geluk. De missie van Baas, een pot- en plantkwekerij. Al 40 jaar een jaarrond, innovatieve kwekerij van topkwaliteit planten. Om deze missie te versterken is een eigen merk ‘Blooming Joy’ op de markt gebracht.

Green pages
De kwekerij, een innovatief eigen merk en co-creatie collectie naast samenwerkingen. Naast de vraag voor een magazine ook een sterkere positionering van het merk ‘Blooming Joy’. Een mooie uitdaging voor een re-branding en heldere structuur. De introductie van de Green pages dé oplossing. Een letterlijke loskoppeling van de producten in een catalogus naast het verhaal, als magazine. Een nieuwe basis waar Baas hun missie en innovatieve oplossingen verder mee kan uitdragen.

concept
ontwerp
beeld
beeldredactie


Name: BAAS kwekerij | Magazine en Green pages

Expo36 | identiteit pop-up expositie | vrij werk

Expo36 | identiteit pop-up expositie | vrij werk

RSG Snowcamp | identiteit en online communicatie

RSG Snowcamp | identiteit en online communicatie

Gemeente Bergen nh | bestuursopdracht online magazine

Gemeente Bergen nh | bestuursopdracht online magazine

Hockeyacademie nhn | online en een flyer mee

Hockeyacademie nhn | online en een flyer mee

Herman van Veen | internationale theatertours

Herman van Veen | internationale theatertours