a

Met goed ontwerp en de kracht van beeld los ik communicatie vragen op. Visuele communicatie die er toe doet. Na het afronden van de Gerrit Rietveld Academie startte ik mijn carrière in de theater- en televisiewereld bij de KRO jeugdtelevisie, Sesamstraat en Herman van Veen. De basis van mijn on- en offline multimedia kennis. Dertig jaar kennis in combinatie met mijn intuïtie is mijn kracht. Jouw verhaal helder vertaald is mijn kunst. Van concept tot productie. 

areas of impact

power of the image

affiches | slide-videos | infographics | illustratie

switch on

websites | email nieuwsbrieven | ebooks | online magazines

switch off

boeken | brandidentity | brochures

aanpak
Aan de hand van design thinking duik ik samen met jou in jouw vraag. De oplossing is geen massaproductie en niet zomaar mooi. Ja, looks matter. Maar zonder inhoud geen goed looks. Kijken, vragen, ontleden, structuur aanbrengen, verder kijken en weer samenvoegen tot een sterke beeldtaal en oplossing. Design thinking zorgt voor een duurzame oplossing; in vorm en uitvoering.

Design Thinking is een tool voor creativiteit, innovatie en het oplossen van problemen. Het is een oplossing- en mensgerichte benadering om producten te ontwikkelen of nieuwe ideeën te genereren. Design thinking pakt vooraf het echte probleem aan. Door het stappenplan wordt de vraag scherper, de oplossing die het probleem aanpakt duidelijker en tegelijkertijd onstaat er inzicht hoe een passende oplossing de gebruiker helpt. Een toekomst bestendiger oplossing het resultaat.

en nu
Nu is de wereld tijdelijk ongewoon. Veranderen en aanpassen is nodig. Goed zorgen voor de wereld en voor elkaar nu noodzakelijker dan ooit tevoren. Alles wat ik verzamelde onderweg (de vaardigheden, de ervaring, de passie, de reputatie, de on- en offline expertise) is er voor jou.

visual communication made human and simple

kennismaken met wat verbeeldingskracht voor jou kan betekenen? een keertje koffie drinken, altijd goed